lv ru

1919
dec2018

Ziņas par adresātu

E-майл:
Комментарий:

Ziņas par sūtītāju

Jūsu vārds:
E-майл:
Отослать
2626
jan2012
Aleksejs Ignatjves atbild uz Inetas Želves jautājumiem (LETA)
Jautā:
Ineta Želve
Tā kā brauciens rezultātā pēc jaunā tarifa tomēr sanākot nedaudz dārgāks, gan pašvaldībai pastāvot iespēja samazināt tarifu griestus, gan kompānijām - samazināt tarifus. Vai taksometru firmas jau samazinājušas tarifus? Par cik %? Vai plāno/neplāno to darīt?
Atbild: Eksperts
Aleksejs Ignatjevs
Apgalvojums "kā brauciens rezultātā pēc jaunā tarifa tomēr sanākot nedaudz dārgāks" ir tīri "spekulējušo" taksometru firmu ar masu mediju palīdzību mākslīgi uzcelta problēma.
Agrāk (līdz "S" tarifa aizslēgšanas no 01.02.2011) taksometru firmas lietoja gan "S", gan "D" tarifu, līdz ar ko firmas, kas to lietoja agrāk, pārsvara neveica nekādas izmaiņās savos tarifu plānos. Tomēr jāpiebild, ka Rīgas taksometru uzņēmumi pārsvara agrāk lietoja "S" tarifu. "Troksnis" uzcelts speciāli, lai ar licencēm spekulējošas firmas varētu vēl nedaudz "pieskrūvēt" skaitītājus - klienti tāpat informēti ka tarifi augs.
Jautā:
Ineta Želve
Kādi patlaban ir vidējie tarifi?
Atbild: Eksperts
Aleksejs Ignatjevs
Tos nevar noteikt, jo taksoparki parasti izmanto "pilsētas" tarifu (kad klients tiek "noķerts" uz ielas) un "dispečerdienesta" tarifu (kad taksometrs tiek izsaukt caur dispečerdienestu) - šie varētu atšķirties 30-60% atkarība no firmas politikas. Taksometru parkiem ļoti svarīgi šie otrie, līdz ar ko "dispečerdienesta" tarifs netiek celts (aiztikts) vispār.
Jautā:
Ineta Želve
Par cik vidēji braukšana ar taksometru kļuvusi dārgāka pēc jaunās sistēmas ieviešanas? Kā tas ietekmē klientu skaitu?
Atbild: Eksperts
Aleksejs Ignatjevs
Uzskatu kā pilnīgais stulbums mēģināt ar tarifiem regulēt tirgu kur pārvalda brīva konkurence un ir 60 neatkarīgi spēlētāji (Rīgā). "Normālas" firmas ciena savus klientus un nav pašnāvnieki, lai bez iemesliem celtu tarifus. Es zinu daudz "normālo" taksometru parku, kas līdzsvaroja laika tarifa pacelšanu ar kilometra un iekapāšanas tarifa samazinājumu. Runājot kopumā par tām 8-10 firmām (no 60 Rīga esošām) tarifs nepacēlās, vai dažiem pacelsies ne vairāk par 5-7%, kas ir prognoze uz tuvāko laiku, jo firmas (maksimāla tarifa ietvaros) var kaut vai katru mēnesi taisīt izmaiņas savos tarifu plānos (gan samazināt, gan palielināt).
Klientiem varētu ieteikt vienkārši pamainīt taksometru firmas – pamēģināt cik reāli izmaksā konkrētais maršruts no punkta A līdz B un neskatities uz tarifiem, jo mums Rīga stradā virkne firmu kuriem tarifs it ka mazs, bet skaitītais "uzskrūvēts" līdz griestiem.
Наши партнеры:
Informatīvi
Mūs atbalsta: