lv ru

1919
dec2018

Ziņas par adresātu

E-майл:
Комментарий:

Ziņas par sūtītāju

Jūsu vārds:
E-майл:
Отослать
2727
sep2012
„Smile Taxi” ir gatavs nodrošināt ne dārgus taksometru pakalpojumus lidostā

Saistībā ar situāciju, kāda izveidojusies lidostā, taksometru uzņēmums „Smile Taxi” ir izrādījis interesi par lidostas klientu nodrošināšanu ar kvalitatīviem un ne dārgiem taksometru pakalpojumiem.

Taču gala lēmums, kā norādījusi „Smile Taxi” vadība, ir atkarīgs no tā, vai uzņēmums ar ekonomiskiem tarifiem spēs strādāt saskaņā ar lidostas „Rīga” izvirzītajiem noteikumiem.

 

Lidostā „Rīga” izveidojusies situācija rada neizpratni „Smile Taxi” pārstāvjiem. Taksometra pakalpojuma cena tieši ietekmē Rīgas viesu pirmo iespaidu par pilsētu. Pēc „Smile Taxi” domām, pārmērīgi paaugstinātu tarifu politika ir jāpārtrauc. Uzņēmums „Smile Taxi” ir nosūtījis lidostas „Rīga” administrācijai oficiālu pieteikumu un paziņojis par gatavību nodrošināt taksometru pakalpojumus lidostas teritorijā par standarta cenām.

 

„Būtībā runa ir par Rīgas lojalitāti pret saviem viesiem, jo taksometra pakalpojuma čeks ir kā pirmais signāls, ko viņi saņem, tiekoties ar Rīgu. Mēs uzskatām, ka šim signālam jābūt pozitīvam un viesmīlīgam. Standarta brauciens no lidostas līdz centram „Smile Taxi” klientiem izmaksā Ls 6,00–7,00 latus, un mēs neredzam pamatojumu „īpašām augstām cenām”.

Kopumā viss ir atkarīgs no lidostas „Rīga” vadības un tās izvirzītajiem noteikumiem taksometru uzņēmumiem, taču esam gatavi sarunām,” paziņoja „Smile Taxi” pārstāvis Aleksejs Ignatjevs.

 

Uzņēmums „Smile Taxi” dibināšanas pamatideja ir „mūsdienīgi un draudzīgi taksometru pakalpojumi”. Uzņēmuma darba kvalitāti apliecina zīme „TAXI QUALITY” un „Tourist – Friendly”. Saskaņā ar žurnālā „Tūrisms” publicētā pētījuma „Latvijas tūrisma zīmolu atpazīstamība” datiem 2009. gadā „Smile Taxi” ir atzīts par visatpazīstamāko zīmolu kategorijā „transports”.

 

Papildu informācija:

Aleksejs Ignatjevs

„Smile Taxi”

Наши партнеры:
Informatīvi
Mūs atbalsta: